nl
X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Categorieën

0

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

 

GARANTIE EN RETOUREN

Wij zijn officieel verkooppunt van veel gerenommeerde merken en producten. Ondanks de hoge kwaliteit van de producten die er in het assortiment hebben, kan het voorkomen dat je een product ontvangt dat niet perfect is. In dat geval voorzien wij je graag zo snel mogelijk van een passende oplossing.

ALTIJD MINIMAAL 2 JAAR GARANTIE

Alle aankopen vanaf 1 januari 2015 zijn bij Jasper Muziek door onze 2 jaar garantieperiode gedekt. Dit betekent dat wij de garantieperiode van de fabrikant tot 24 maanden verlengen zonder extra kosten. Aankopen van voor januari 2015 vallen niet onder onze 2 jaar garantieregeling. Op deze aankopen is dus alleen de wettelijke fabrieksgarantie van toepassing. Deze uitgebreide garantieregeling is alleen van toepassing bij consumentenverkoop. Zakelijke aankopen worden gedekt door de wettelijke garantietermijn, eventueel uitgebreid met een verlengde fabrieksgarantie, indien van toepassing.

Welke uitzonderingen gelden?

Verbruiksmaterialen zoals snaren, drumstokken, plectrums, tape, lampen, batterijen/accu’s, rieten en crossfaders zijn uitgesloten. Slijtage van instrumenten is alleen gedekt als deze ondanks goed onderhoud van de instrumenten respectievelijk op grond van aanwijsbaar gebrekkige verwerking opgetreden is. We zijn zeer coulant, maar voor niet goed uitgevoerd onderhoud kunnen wij noch de fabrikant iets doen. Deze uitgebreide garantie is alleen van toepassing bij een consumentenkoop. Voor zakelijke aankopen geldt de wettelijke garantie en/of fabrieksgarantie. Bij producten met meer dan 2 jaar fabrieksgarantie geldt natuurlijk de garantie van de fabrikant.

16 DAGEN ZICHTTERMIJN

Jasper Muziek hanteert voor alle online bestellingen een zichttermijn van 16 dagen. Deze periode gaat in wanneer jij het product in bezit hebt. Na het verstrijken van de 16 dagen is de koopovereenkomst een feit. Tijdens deze termijn dien je zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk. Probeer het product slechts uit in de mate die nodig is om te kunnen beoordelen of je het wenst te behouden. Indien je het product wenst te retourneren, zal de retourzending en de staat van het product moeten voldoen aan de door ons gestelde voorwaarden.

RETOURPROCEDURE

Je kan om diverse redenen besluiten (een deel van) je bestelling retour te zenden. Lees zorgvuldig deze pagina door om misverstanden en vertragingen te voorkomen.

RMA autorisatienummer

Retourzendingen zonder RMA autorisatienummer kunnen helaas niet in behandeling worden genomen. Voor een RMA autorisatienummer mail je de klacht en omschrijving van je product naar rma@jaspermuziek.nl . Als jouw retouraanvraag is goedgekeurd, ontvang je per e-mail een RMA autorisatienummer. Noteer dit nummer duidelijk op de verpakking, zodat jouw pakket correct geïdentificeerd kan worden bij binnenkomst in ons magazijn.

Retourzending en kosten

In alle gevallen dien je de retourzending voldoende gefrankeerd naar ons op te sturen. Ongefrankeerde pakketten of onder rembours opgestuurde pakketten worden niet door ons geaccepteerd. Jasper Muziek vergoedt de verzendkosten nadien, wanneer de retour een gevolg is van een fout van Jasper Muziek of wanneer er sprake is van DOA (Dead On Arrival). Indien je recht hebt op terugbetaling van de verzendkosten hanteren wij een maximale vergoeding. Je kan er ook voor kiezen om het product terug te brengen of te ruilen bij het filiaal van Jasper Muziek in Winterswijk. Dit is snel, makkelijk en kosteloos.

Max. vergoeding retourzending:

 

Nederland

€ 6,50

België

€ 8,00

Duitsland

€ 9,00

Rest van EU

€ 10,00

 

Retouradres:

Jasper Muziek

Afdeling Retouren & Garanties

Meddosestraat 58

7101CW Winterswijk

Nederland

 

Uitgesloten van retour

  1. Hygiëne producten (bijv. microfoons, hoofdtelefoons, mondharmonica’s en andere blaasinstrumenten)
  2. Maatwerk (bijv. kabels op maat, op maat gemaakte geluidssystemen)
  3. Software of boeken (waarbij de verzegeling is verbroken)
  4. Verbruiksartikelen (bijv. lampen, buizen en vloeistoffen)

 

REPARATIES

Is jouw instrument of apparatuur defect? Dat is erg vervelend. We helpen je graag bij het repareren van jouw favoriete gear. Wij werken met een eigen reparatie dienst voor een perfecte afhandeling van jouw reparatie.